29 maart 2006

Leef, Jonas, leef!

Fitness heelt. Lekker vermoeiend en weg alle slechtgezindheid. Man, dit had ik veel eerder moeten ontdekken, wat een gemis! Ik ben precies ook iets te overdreven geweest in mijn blog van gisteren. Mijn excuses daarvoor, ik meende het niet, ik was een beetje slechtgezind en schreef maar wat. Ik ben niets van plan. Daarvoor zie ik jullie allen veel te graag!

Vandaag informatieve informatiesessies met informatie over de afstudeerrichtingen aan Ehsal. Ik heb er drie meegepikt. Over eentje was ik laaiend enthousiast, over de andere twee net iets minder. Eerst Bedrijfsmanagement. Een hele hoop volk. Een tiental minuutjes later schoof het percentage "zekerheid dat het deze richting zou worden" gestaag omhoog. Tot minstens 80%. Nog eens twintig minuten later werd dit al 99%. Ik vroeg me af wat de andere richtingen nog in petto zouden hebben voor mij. Deze richting zag er mij geweldig uit.

Internationale betrekkingen lag me al heel wat minder. Minder toekomst, minder mogelijkheden achteraf. En zeker en vast ook minder overtuigend uitgelegd. Er was geen enkele student aanwezig die ons z'n ervaringen kon meedelen. De sessie was dan ook snel afgelopen, er waren niet al te veel vragen.

Internationalisering, een standje op he achtste. Meer dan een good looking lady was er niet te vinden. Info voor mensen die op Erasmus wouden gaan, terwijl het daarvoor nu al veel te laat was om je in te schrijven enzo ... Yeah Right! (ook nog andere dingen enzo, maar die waren nog 'te ver van ons bed)

Laatste sessie, sessie nummer 3: Accountancy. Het nummer van de sessie was recht evenredig met het aantal aanwezige studenten, namelijk 3. Oorspronkelijk gaf ik Accountancy evenveel kans als Bedrijfsmanagement, maar nu ondervond ik toch dat het niets voor mij was. Te -vergeef me mijn woordgebruik- saai. Niet getreurd, Fiscaliteit werd door bepaalde mensen die een andere richting voorstelden "Beiresaai" genoemd. Wederom sorry voor mijn taalgebruik aan de mensen die deze richting de max vinden! Ik heb uit beleefdheid nog een vraag gesteld, anders was het echt wel te zielig geweest.

Adios, ik ben weer moe. Vanavond doe ik niets meer!

2 opmerkingen:

Jonas zei

Dat is het net, het is Letterlijk "te laat". en om in mijn masterjaar op Erasmus te gaan, vrees dat dat niet goedkomt ...

Anoniem zei

About the fitness: Na een keertje te gaan fitnessen toen ik woedend was, heb'k ook de helende kracht leren kennen. ;)