12 maart 2006

Snoep

Even kort uithalen naar mezelf: Idioot! Voor iedereen zich luidop afvraagt of ik stilaan gek aan het worden ben, ziehier het antwoord. Moest ik gisterenavond namelijk 2 minuten vroeger vertrokken zijn, dan was ik maar liefst 40 minuten vroeger in het station van Lokeren. Ok, het was fout om die twee minuten nog thuis door te brengen. Maar die treinen die half afgeschaft worden en niet rijden naar waar ze moeten rijden, daar heb ik 0,0% vat op. Groot was de opluchting toen ik eindelijk in Lokeren aankwam. Mijn schare fans (2 stuks) stond mij daar al een uurtje op te wachten. Samen trokken we naar Candylicious!

Het was koud, maar de dampende tienerlijven waren in grote getale aanwezig. Maarten verwelkomde ons met een snoepje! Ziet u de link al? De party was gevuld met rare jeugd. U kent ze wel, de Bikkembersboys, de scheve petjes, de dames die zo weinig mogelijk bekleding meegebracht hadden om toch maar een beetje op te vallen. Er waren zelfs een paar rasechte Homiez. Kortom niet echt mijn favoriete publiek. Maar ik moet toegeven, het is wel grappig. De 15-jarige macho die 2 druppen bier op z'n Tommy krijgt en daarom maar moet gaan uitpakken tegen een vriendelijk uitziend kleintje dat zich helemaal niet kan verweren. Hebben wij die klojo toch even ferm een kloot afgedraaid. De security was van plan om even het lieve kleine ukje aan te pakken en mee naar buiten te sleuren. Dat was buiten ons gerekend, 2 seconden later werd mister Macho (nu ook te koop in het frituur in de buurt!) naar buiten geduwd. Gerechtigheid, eindelijk! Z'n volgelingen namen het over. Vooral de dikzak die boos probeerde te kijken, was hilarisch. Ik had zo'n zin om even aan z'n mouw te gaan trekken en te zeggen dat ik bang was van zijn schele ogen.

Proficiat voor mezelf trouwens, ik vond het bier geweldig hard niet smaken! Jonas heeft ook geen bier nodig om zich te amuseren! En anders zou ik toch maar in slaap vallen. Drank is slecht! Bij de weg, adfundums drinken tegen Tim is het domste wat je maar kan doen. Aub, mensen wordt eens wat slimmer!

Kan ik nog even wat kwijt over de muziek? Die was bij momenten heerlijk, en bij andere momenten was die geweldig hard om niet aan te horen. Dit had misschien ook wel een beetje mee te maken dat meneer de DJ (of maak er maar meervoud van) er niet echt extreem veel van bakte. Zijn overgangen waaren vooral in de aard van : plaatje stiller, plaatje luider en klaar. Nuja, het klopte langs geen kanten. Ik vond dat het pakken beter kon. Schaam op jou!

We vonden onze weg terug naar de blitse auto van Tim door één of ander voos kotsspoor te volgen. Geweldig seg, eerst frietjes gegeten en dan een beetje te veel bier gedronken. Ik zou de persoon aan wie dit toebehoorde wel eens willen tegenkomen en hem zeggen, zoals twee alinea's hierboven, dat alcohol niet de oplossing is! Als wildemannen reden we terug naar huis. 180 op de rechte baan, 200 in de bochten. Ongeveer bij benadering dan wel. Nee Joh! We hielden ons aan de snelheid, en waren voorbeeldige fuifgangers! Slapen deden we ook nog eens, zo rond vier uur begon ik geweldig hard te snurken. Gelukkig heeft niemand mij gehoord.

's Morgens miste ik mijn trein (en mijn mama en papa uiteraard!) en moesten we nog even wachten. We luisterden ook nog naar een geweldig dom liedje op de radio, iets met regen en Afrika. En dat allemaal in het Engels en heel geweldig goed! Het zijn weer dagen om nooit vanzeleven nog te vergeten. Positief om te onthouden is wel dat ik het overleefd heb. Sinds donderdagmorgen tot nu dus, heb ik in totaal een tiental uur geslapen. Ik gok dat ik vandaag toch maar iets vroeger ga slapen, want dat kan toch allemaal niet zo gezond zijn veronderstel ik. Morgen is het alweer les! Ter voorbereiding zal ik nog een van de talrijke rijstpapjes naar binnenwerken terwijl ik naar de Pappenheimers kijk. Ze zijn bijna op, ik begin al bang te worden. Laat de ondervoeding maar komen, ik ben er klaar voor. Wanneer is het nog eens filmavond? En wie zijn de winnaars van de Quiz? Even gaan piepen. Nix uiteraard

Ik zal maar snel even TV gaan kijken.

1 opmerking:

Anoniem zei

Zo van die jongetjes en meisjes ken'k ook. Er zitten er zo enkele (lees: veel) bij mij op school.

Het is vooral verschrikkelijk leuk omdat ze dezelfde kleren en hetzelfde kapsel hebben en dus hence allemaal zo op elkaar lijken dat het is alsof je je in een spiegelparadijs bevindt. ;)