23 maart 2006

Writers Blog²

De grote dag is aangebroken en het wordt eens tijd om te bewijzen. Het deeltje Ehsalstudenten dat gisteren deelnam aan "de nacht van het examen" in Gent heeft prijzen weggekaapt. Wij moeten de eer gaan redden! En als dat niet lukt, dan verzinnen we wel een excuus om U tegen te zeggen. Ach ja, het is een spelletje en het is de bedoeling dat we ons daar een beetje gaan amuseren. Een prijs winnen is altijd mooi meegenomen, maar geen must. Waar is de tijd, vorig jaar, zelfde tijd, andere zaal want in Gent ... Ik werd exact 100ste van de zaal en kreeg een geweldige step mee naar huis. Ik kreeg applaus enzo, voelde ik mij even te goed ofzo. Honderdste, geweldig slecht eigenlijk, maar ja, ik had prijs, dus mij hoorde je niet klagen. Deze keer gaan we voor top tien!

of top 5!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Veel succes! 'k Zal duimen!

Anoniem zei

Redt de eer ,Jonas !
Ik zit alvast ook te duimen :-)