02 april 2006

Akzes

Iedereen bekomen van de aprilgrappen? Goed zo, dan kan het blogleventje gewoon verder z'n gang gaan. Hoezee! Met een geweldig mixje van Desperatozz op de achtergrond ga ik me nog eens aan dat vervelende werkje van Access zetten. Hopelijk met iets meer succes dan de vorige keren. Armoe troef, zouden ze dat hier noemen. Uren staren naar een scherm waar niet al te veel aan veranderd omdat het mij toch wel een beetje te moeilijk lijkt.

Voor de rest eigenlijk nog wel een fijn saai weekendje gehad. Wat ik vrijdag gedaan heb, weet ik al niet meer. Het zal dus wel ongelooflijk boeiend geweest zijn. Even naar TV gekeken veronderstel ik, maar meer? Geen idee ... Gisteren kwam er bezoek. Oude herinneringen ophalen enzo. Een goede ouderwetse Dia-Avond. Jaja, wij zijn nog mensen die werken met echte dia's! Eerst waren het die van vorige zomer, van Equador. Niet veel speciaals aan, had ze al elvendertig keer gezien, dus niet echt zo boeiend meer. Daarna werd het eindelijk interessant, en vooral, veel grappiger. Dia's van onze vakantie naar Ierland ... Anno 1991. U raadt het al, mini-jonas, mini-broer en vooral, de mode van 1991, hilarisch. Waar is de tijd dat ik van die superblonde haartjes had, lang vervlogen tijden. Ik was een echt fotomodel, wist u dat ik ooit heb meegedaan in een modeshow voor kinderen? Fijn he! Mijn broer ook, maar die kon de stress niet aan en moest zijn keel heel de tijd openzetten. Ik stal de show en kwam zelfs in de krant terecht. Waar ligt dat stukje papier hier ergens?

En vandaag weer niets anders dan rust. Waarmee ik bedoel dat ik er niet op uit trek maar gewoon loosweg thuiszit, waarde verveling me overvalt en ik uit pure wanhoop zal werken voor school. Bij deze ook nog even vermelden hoeveel medelijden ik heb met Button, de u natuurlijk overbekende F1-rijder. Een motor die ontploft 100 meter voor de finish en een daarbijhorende wagen die stopt met bollen 10 meter voor diezelfde finish ... is nooit grappig he!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

1991 ...kan mij inbeelden dat de kleding toen nu wel grappig lijkt :-)

Anoniem zei

Ik vind euhm dat je dat krantenknipsel moet publiceren :p