04 april 2006

Boekentasverliesdag

Vergeef het mij aub, ik ben ook maar een mens van vlees en bloed. Gisteren toch wel vergeten iets te typen op mijn megafantastisch blog zeker. Ben er nog altijd niet goed van. Omdat jullie het zijn, zal ik vandaag dubbel mijn best doen om zoveel mogelijk zever in mijn tekst te verwerken.

Het begon al met Skratsj. Blijkbaar zijn er docenten op Ehsal die ook op de hoogte zijn van deze bende randdebielen. Ze deinzen er zelfs niet voor terug om even de naam te vermelden in volle les. We moesten van Skratsj beginnen. Sorry, maar dat was er toch even over hoor. Meteen internet explorer geopend (ja hoor, het was tijdens de les informatica) om snel mijn ideetje op te schrijven, dit mocht ik niet vergeten. Oasis, het blijft een plaag. Bijna was het nog eens ter sprake gekomen tijdens Duits, maar Tim durfde z'n bek niet opentrekken. Het ging over mensen die koopverslaafd waren. De docent vroeg of er mensen aanwezig waren die bepaalde zaken altijd moesten kopen als ze het zagen liggen in een winkel. Typisch voorbeeld is dan Tim en zijn Oasis. Maar neen, hij wist van niets. Gevolg, hij mocht tien minuten buiten gaan staan. Wie van niets weet vliegt namelijk buiten bij Duits. We keken nog naar een filmpje over 4 zotte mensen die ook leden aan die geweldige koopziekte. Eéntje kocht de kredietkaart leeg van haar man, de ander bestelde zichzelf altijd nieuwe kostuums. Nog een andere kocht alles wat goedkoop was, om weg te geven en de laatste gekke koe kocht zichzelf reeds een huis vol kleren, die ze uiteraard nooit aandeed. Wat misschien nog wel een goed idee was ook, want het zag het niet uit. Geweldig marginaal als je het mij vraagt.

Morgen kunnen we weer onnozel gaan doen. Het is weer van "Kiesweek" geblazen op Ehsal en het belooft geweldig te worden. Het komt er op neer dat alles weer gratis zal zijn en ik dus zal hamsteren voor de komende maanden. Neen, dat is misschien wel een beetje overdreven, maar toch, waarom niet. Vorig jaar hadden ze toch te veel van die gezonde en minder gezonde drankjes. Zo marginaal als twee jaar geleden zal het nooit worden. Die dag staat bekend bij de Ehsallers als "De dag dat Jonas zo zat was dat hij z'n boekentas vergat en ze nooit meer terugzag". Nuja, als we ons kunnen amuseren voor 5 euro, dan kunnen ze mij niet tegenhouden. Morgen zijn we trouwens al voor 2,5 euro gediend. Hopelijk wordt het even fijn als vorig jaar. Wel spijtig dat die fucking 1ste Lic-ers geen les hebben morgen. Toch heb ik er het volle vertrouwen in, ze zullen allen komen meefeesten! U weze gewaarschuwd!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

die 1ste Lic-ers moeten idd ma ne keer tonen dat ze nog iets anders kunnen dan blokken :-). Iedereen morgen op post, wie niet komt is niet cool!

Anoniem zei

KOOPVERSLAVINGEN ! :-O ge hebt het toch over mediamarkt gehad ,Jonas ?;-)