29 april 2006

Check mijn Flickr! Nu! Zomaar!

Er is blijkbaar nu al ergens een grote brief toegekomen. De post draait overuren, leve de post. Leve mezelf ook. Gewoon zomaar, omdat ik het ben. Leve andere mensen? Op aanvraag, en met een deftig geformuleerde reden misschien. Wat is het weer mooi weer vandaag. De lente lijkt helemaal te zijn begonnen. Wat doen mensen als het goed weer wordt? Uiteraard, binnen blijven zitten en eens goed beginnen leren. Gevolgd door een occasionele fitnessbeurt. Vennootschapsrecht moet er aan geloven. Vandaag en morgen doe ik niets anders. En leuk dat dat is, gelukkig vallen er af en toe nog wel deeltjes weg. En dan vergeet ik maandag nog, dag van de arbeid zeker? Arbeiden zullen we. En superveel mensen een gelukkige verjaardag mensen, 1 mei is duidelijk een populaire dag om geboren te worden.

Gisteren keek ik naar een oude James Bond film, From Russia with love. Geweldig toch, zo voorspelbaar, zo saai en toch helemaal uitkijken. Vroeger waren ze nog wel een pak beter dan de zever die ze nu op ons af durven sturen, te overdreven en ongeloofwaardig als u het mij vraagt. Daarna uiteraard nog Coupling. Ik heb al die afleveringen al 37.000 keer gezien, maar toch kan ik het niet laten. Daarvoor is de serie net iets te schitterend. Een aanrader voor mensen die 's avonds niet goed kunnen slapen. Leve het late uitzenduur, schandalig. Daarnet gezien dat het vandaag pas 'morgen' uitgezonden wordt, om 00.30. Nogmaals, schandalig!

We zijn ondertussen ook bijna door het hele 'Barcelona-verhaal'. Door de foto's ook eigenlijk. Maar toch, kijk daar! Een laatste lichting! Ik word al weer helemaal emotioneel bij de gedachte dat het alweer zo lang geleden is en bla bla bla blaa ... enzovoort ... Ik wil jullie maar zeggen, bekijk de foto's! (of bekijk ze niet he!)

1 opmerking:

Anoniem zei

Wek bekijken, dus ;-)