24 april 2006

Tussendoortje

Waar blijven in hemelsnaam die laatste namen van Werchter? Ik wil mijn lijstje tonen met welke groepen ik zeker wil zien, welke zeker niet en voor welke ik zelfs eens serieus mijn neus zal ophalen. Maar ik kan dat uiteraard enkel als het lijstje volledig is. Wat zijn we nu met een onvolledig lijstje.

Ondertussen blijkt het plan van de identiteitscontrole precies wel te werken. Werchter is nog steeds niet uitverkocht, terwijl het de vorige jaren rond deze tijd toch al vrij spannen begon te worden als je nog aan een ticket wou geraken. Het festival komt akelig dichtbij, maar gelukkig zijn er nog de examens die ook elke dag weer een beetje dichterbij komen. Ook weer iets om naar uit te kijken. Nog 4 weken zeker? Of vergis ik me. Veel meer zal het alvast niet zijn. Ben al blij dat de meest idiote werkjes voorbij zijn, dat we ons daar niet meer mee hoeven bezig te houden.

Morgen gaan we nog eens actief op zoek naar artikels voor het mondeling van Duits, daarna werken we aan Statistiek en wie weet wel recht? Nuja, niet te veel hooi op het vork nemen zeggen ze dan.

Wat vraag ik me tegenwoordig nog af: Waarom mensen in dienst van het "Zeekanaal" het voorrecht hebben om met hun auto langst de vaart in de weg te komen rijden voor de fietsers. Kunnen die de gewone weg niet gebruiken, zeker voor zo'n lang stuk! Het is een schande! De fietsers zullen zich maar in de kant laten rijden, als meneer maar doorkan met zijn autootje.

Wat ik me ook nog afvraag: waarom beginnen de mensen, als er een trein binnenkomt in het station, allemaal als een bezetene mee te stappen in de rijrichting van de trein. Die trein stopt heus wel op tijd hoor :-)

1 opmerking:

Anoniem zei

ik doe dat altijd omdat die trein niet altijd even lang is, en als ik vooraan instap, dan moet ik bij het afstappen minder ver gaan... Dus effe meelopen met de trein