27 mei 2006

Aisha - Death in Vegas (Oehoe!)

Twee dagen om drie boeken vanbuiten te blokken. Laat ons zeggen dat dat niet meteen de simpelste opdracht is. Maar we zijn geen mietjes, en eigenlijk hebben we er op voorhand ook wel een beetje aan gewerkt, dus zoveel is het eigenlijk niet meer. (Maar nog steeds voldoende). Veel tijd is er dus wel niet. Vanmiddag alleen thuis, dan heb ik alle rust. Vanavond moet ik mijn broer gaan halen ergens in Herent, dat is ook weer een klein uur kwijt. Als ik buis, dan steek ik het daarop hoor! Hoor mij bezig, lekker zielig.

Verder wou ik nog even zeggen welke dingen mij irriteerden de laatste tijd. Waarschijnlijk irritaties versterkt door de examens. Die dingen gaan van klein tot groot van geweldig niet-irritant tot geweldig heel irritant. Zo kan ik bijvoorbeeld niet tegen gulzige mensen. Mensen die choco met boterhammen eten en dergelijke, denk ook eens aan de arme kindjes aan de andere kant van de wereld. Maar dat is slechts een kleinigheidje. Erger vind ik zagende mensen die zagen over dingen waar ze niet over horen te zagen. Of mensen die beweren geen racisten te zijn en elke zin beginnen met : "Ik ben nu geen racist he, maar ..." in het merendeel van de gevallen gevolgd door racistische praat waar geen grens op staat. Praat u zo maar goed ja, redelijk zielig. (2 keer zielig in één blog, overdreven!).

Verder kan ik ook niet tegen mensen die het verkeersreglement niet kennen en zich dus als zotten door het verkeer bewegen. Het gebruik van de pinkers wordt het meest verwaarloosd. Ik vind dat als mensen niet pinken, ze dan ook doodleuk tegen die betonnen muur moeten rijden, daar recht voor hun. Consequent blijven he. Ook bij ronde punten kan ik mij geweldig irriteren door mensen die pinken wanneer ze er op rijden, en niet meer pinken wanneer ze er af moeten. Terwijl dat dus net omgekeerd dient gedaan te worden (dit ter info van mensen die dit niet zouden weten, wie weet ...). Als diezelfde pipo's dan nog eens beginnen met hun sigaretten vakkundig in de berm te katapulteren, dan is het compleet voor mij. Soms heb ik echt zin om te schelden, denk toch eens aan het milieu. Autorijden, het is een feest. Ik heb nu 4 maanden mijn rijbewijs en ik vind nu al dat er mensen zijn die onterecht hun rijbewijs behaald hebben, om nog even het woord te gebruiken: hun rijgedrag irriteert me. Voorbeelden heb ik al genoeg gegeven. Toch nog even de mensen in de categorie "Ik smijt mij tussen de auto voor u en uw vehikel en hoop dat ge alles toegooit zodat mijn achterwerk heel blijft" even feliciteren. Deze zijn namelijk echt top!

Genoeg gezaagd, back to work! Bij de weg, ik ben nog steeds in het bezit van geweldig veel smsjes. Tot nu toe heeft er maar één iemand echt gereageerd, zonde zonde! Ik heb trouwens mijn muzieklijst nog eens aangepast! Check it out!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Groot gelijk!

Laat dat brood toch gewoon achterwege en stuur dat naar de hongerige kindjes ;-)

Veel succes met uw boeken.

Anoniem zei

Hehe, tijdens de examens werkt er ook vanalles op mijn zenuwen ...
Nog veel plezier met u 3 boeken dit weekend ;-)