26 mei 2006

Kostenkakulatie

Het was te voorspelbaar en ik had het gisteren zelf al aangekondigd. Het examen kostencalculatie zou moeilijker zijn dan het allemaal leek. En ja hoor, naar mijn goesting was het examen iets te moeilijk. Tegelijk besef ik eigenlijk wel dat het zo moeilijk niet was en dat het waarschijnlijk gewoon aan m'n zenuwen of iets dergelijks zal gelegen hebben. Ik kon gewoon niet denken en sloeg werkelijk alles door elkaar. De eerste twee vragen bleven een raadsel voor mij. Ik wist wel wat er gevraagd werd en wat ik diende te antwoorden, maar ik kreeg niets op mijn blad. De derde vraag, vond ik dan weer een piece of cake, deze werd opgelost alsof ik elke dag elvendertig van zo'n oefeningen maakte. Nu hopen dat ik daar een beetje op scoor en dat ik zo misschien nog een 6, 7 of in het beste geval een 8 haal. Al is dat laatste al eerder onwaarschijnlijk. Het zal wachten zijn tot als ik me niet vergis 27 juni vooraleer ik weet hoe geweldig slecht ik nu eigenlijk gepresteerd heb. Niet dat ik het nu nog niet weet. Ook niet vergeten, een big fuck you aan alle ziektekiemen die bepaalde mensen precies vandaag ziek moesten maken zodat ze toevallig vandaag dat toffe examen moesten missen. Dat is geen werk he mensen!

Trouwens, die regen, die is ook geweldig leuk als je binnen zit en moet studeren. Maar niet als je er door moet met die fiets die banden heeft die eigenlijk wel een zouden mogen opgepompt worden. Ja, zo iemand was ik toevallig. Het druppelde toen ik vertrok in Mechelen, het kwam er met bakken uit toen ik thuis toekwam. Ik lekte een beetje, gelukkig bestaat er nog zoiets als een handdoek en een douche. Vanavond nog eens douche, na de fitness, nadat ik nog eens aan die kathedraal, die soms ook mijn lichaam genoemd wordt, heb gewerkt ;-). Het is allemaal relatief he.

1 opmerking:

Anoniem zei

foei seg, zo'n vieze woorden ;-)
De moed nog niet opgeven ze, dacht ook dat ik geflest was en wat blijkt, een mooie tien. Ze hebben nogal de neiging om getalletjes naar boven af te ronden als ze zien dat iedereen gebuisd is. waar een buis is, is nog steeds een weg ;-)
Blok ze daar!

PS. Dit was sneller als een mail, maar daarom niet minder goed he... kunnen mensen lekker meelezen :-p...