30 mei 2006

Big Mother

Ik veronderstel dat men in het land der lage IQ's nu wel diep teleurgesteld en droevig zal zijn. Gisteren liep versie 87 van Big Brother ten einde. Het was wederom een zeer spannende editie vol ... euh ... geweldig spannende opdrachten en geweldig interessante mensen. Hoe kan u het al raden, veel heb ik er niet van gezien. Misschien af en toe eens tijdens de fitness, dat moet ik toegeven. Daar staat één van de TV's steevast op Kanaal 2. Meestal keek ik zonder geluid en improviseerde ik er zelf de idiote stemmetjes bij. Dit gaf meestal een beter resultaat dan het originele. Spijtig voor het groepje dappere deelnemers, maar hun 3 maand beroemdheid zit erop, hopelijk zijn we er nu vanaf. Normaal gezien moet dat nog wel lukken. Kan iemand mij nog de winnaar of winnares van Big Brother 3 aanduiden? Ik dacht het niet he (Indien wel, dan wint u een kilo lucht voor de moeite).

Uiteraard wou ik gisteren wel eens weten wie er nu gewonnen had. Er moet iemand winnen he ... De foto van de winnares deed me al half walgen, maar wat me nog meer deed walgen, was het prentje daarnaast. Het was een uitnodiging om in te schrijven voor een volgende reeks. Zijn er nu nog steeds mensen die zich willen gaan belachelijk maken in een huis waar ze geen privacy hebben? Ik snap dat toch niet goed hoor, ik zou zoiets nooit vanzeleven doen. Tenzij ze mij op voorhand waarschuwen dat ik zal winnen, dan durf ik nog wel eens twijfelen. Grappig trouwens. In de eerste editie kon de winnaar 5 miljoen oude Belgische Franken verdienen, nu was dat nog maar 100.000 euro. Groot verschil, zeker als je weet dat er nog zoiets bestaat als inflatie. Meer dan een miljoen Belgische Frank verlies dus voor de winnares. Had ze dat nu eens geweten he!

Vanavond is er tenminste nog eens wat op TV, Monthy Python op Canvas. Spijtig dat ze er weer maar om 00.00 aan beginnen, maar het is toch de moeite waard om er even langer voor op te blijven, dus allen op post! Herhaal dit ook morgen en overmorgen :-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

das wel 100.000 euro meer dan dat gij gewonnen hebt he. er scheelt toch iets met uwe tactiek ;-)

Anoniem zei

Ben jij niet moe, na al die hilariteit van Monthy :), zo laat, een kleinerd als ik kan dat in deze harde tijden niet aan! Ik blij?? Hoezo, klonk die blog dan zo blij? Het zal de simpelheid geweest zijn die sprak ! En jonas jongen, leren moet je doen, geen aftelklokjes herberekenen:) maar toch goed van je dat je het gadaan hebt, nu is het nog korter bij :)