31 mei 2006

Even een update!

Soms moet een mens orde op zaken stellen. Een mens, dat ben ik, dus ik voelde me dan ook zwaar geroepen om het zelf te doen. Gisteren kreeg ik van Sara een link doorgestuurd (zie comments vorige post) waar er een klokje stond dat aftelde naar TW 2006. Ik ga de link niet nog eens vermelden, want hij is het niet waard. Aanvankelijk leek het dat hij enkele uren fout stond, fout in ons voordeel. Maar dan, toen ik zelf een tellertje op mijn blog wou plaatsen en de begindatum invoerde in de code, ontdekte ik dat de maker van het andere tellertje TW 2006 al liet beginnen op 28 juni, wat dus wel een dagje te vroeg is. Bij deze, het enige echt juiste aftelklokje naar TW 2006! Nog 29 dagen en een paar uurtjes en het feest kan beginnen. Hopelijk dan wel met een beetje beter weer, want de laatste dagen stelt het toch ook niet al te veel meer voor. Als alle regen er nu al uitvalt, dan blijft er natuurlijk niets meer over voor op Werchter zelf. I want to get away, I want to fly away, Yeah, Yeah!

Ook nog veranderd : Extra link bij de blogs, zoeken maar! Ook de nieuwe CD van Praga Khan staat er nu tussen.

Wat is dat trouwens met Ehsal? De laatste dagen heb ik al verschillende blogs ontdekt waar het over Ehsal gaat. Wat is er speciaal aan mijn geweldige groene school? Moeten wij, de Ehsalstudenten ons populair voelen? Is dat de reden waarom Ehsal zo moeilijk aan nieuwe studenten geraakt? Niet vergeten, we zijn nog steeds de snobschool bij uitstek he! Stop dus al maar met het verheerlijken van Ehsal. Ehsal is zoals elke hogeschool, maar dan groener. Moesten er nog mensen zijn die willen bloggen over Ehsal, laat eens wat achter, dan kom ik eens een kijkje nemen. Ik geef gegarandeerd een mooie uitgebreide reactie.

Nog miserabel nieuws horen? Wel, een gsm is als een computer. Als hij te vol steekt dan loopt dat ding vast en dan gebeuren er rare dingen. Ik, Jonas de pipo had bij aankoop van mijn ovale Nokia 6600 het plan opgevat om nooit ofte nimmer één smsje te deleten dat ik zou versturen of ontvangen. Gevaarlijk plan, mijn GSM is dus nu een hoop leesmateriaal rijker. Maar ja, het is ook een halve computer, dus ik vrees ervoor. Tot gisteren had ik nog maar één enkel smsje per ongeluk verwijderd (2 weken compleet ziek van geweest). Maar nu gaat het gebeuren, Jonas gaat op "Verwijderen" duwen. Heeldere lijsten berichten zullen de dieperik ingaan en nooit meer teruggevonden worden. Uiteraard houd ik de meest hilarische, emotionele en degoutante nog wel bij. Er is nog wel wat plaats, wetende dat er nu ongeveer 3.600 stuks in mijn geheugen opgeslagen zijn. Laten we dat even reduceren tot de helft. Dan kan ik weer een jaartje verder.

Nog maar eens herhalen : nog 278 gratis smsjes!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Misschien zijn het allemaal gefrustreerde 6e-jaars die aan Ecoman (project EHSAL) hebben meegedaan! Believe me, ik heb duizenden keren willen bloggen over het in de fik steken van EHSAL om van Ecoman verlost te zijn.

Aber, blijkbaar ging dat ook zonder brandstichting en gevangenisstraf. :P

Of misschien is het omdat mijn beste vriendin er volgend jaar naar school zal gaan. Gans medisch.

Ja, alles draait rond mij. ;)

Anoniem zei

Goed idee Anneke, had dan wel liefst onze school in brand gestoken op het moment dat wij zelf daar ook ECOMAN moesten spelen!;o)

Anoniem zei

De Ehsal heeft iets speciaals, erover bloggen geeft een kick !8-)

Anoniem zei

Tis vooral de infrastructuur van mijn hogeschool in vergelijking met de jouwe die me jaloers maakt... :-)
Btw, I'll be there op 21 juni, voor de boeken-toe fusefuif, ik kijk er al enorm naar uit : stoom aflaten!
Btw, je kreeg een eervolle vermelding op mijn blog.
Groetjes!

Anoniem zei

cfr. Werchter poster : Stoefferke :p

Anoniem zei

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»