23 mei 2006

Excellent

Kijk eens aan. Examen twee is ondertussen ook al achter de rug. Ik was op voorhand weer geweldig zenuwachtig. Het betrof hier een examen van alles of niets. Excel kan dan wel gemakkelijk lijken, niets is minder waar. Het probleem gaat al volgt: we moesten 4 werkjes maken. 3 van die 4 werkjes waren poepsimpel, het vierde was ondoenbaar. Althans voor mij. Heb ik daar toch even geluk. Geen Financiële Algebra voor mij, wel een ondoenbaar gemakkelijke vraag over Pivot Tables en Grafieken. Het leek haast een droom, hier had ik mij dus zenuwachtig om gemaakt. Klein kind!

Vrijdag zal het heel wat minder zijn, tijdens kostencalculatie. Zeg nu zelf, die titel alleen al klinkt geweldig. Geweldig moeilijk. Ik ken niet veel mensen die dat zullen durven te ontkennen. We kunnen ons best maar doen zeker ...

Straks nog eens gaan fitnessen, stoom aflaten en dergelijke.

1 opmerking:

Anoniem zei

Geweldige titel indeed ! Doe het nog goed, Jonas !:-) Je bent toch al goed bezig he, als ik het zo lees :-)