22 mei 2006

Poor You!

Ik leef nog. Het eerste examen zit er op. Macro-Economie deel B. Op het 6de verdiep in Ehsal was het lekker veel te warm om een examen te maken. Of had dat met de zenuwen te maken? Ik probeerde er niet al te veel aandacht aan te besteden, maar dat was moeilijk. Nog moeilijker dan het examen, dat al bij al nog bleek mee te vallen. Het was een boeiend examen, zo boeiend dat ik bij momenten moest vechten tegen de slaap. Ik had er zo hard geen zin in. Maar een mens moet doorgaan he, niet opgeven. Hoor mij hier nu weer bezig. We zijn één examen ver en we klagen al. We denken al aan het volgende. Morgen al, Excel. Nu niet meteen de moeilijkste materie om te verwerken.

Wat heb ik ook te klagen? Ik kom thuis en er staat eten op mijn bord! Ik heb verschrikkelijke verhalen gehoord over plaatsen waar dit niet het geval is. Mensen die zich eigenlijk al veel volwassener dienen te gedragen en dus zelf voor hun avondmaal dienen te zorgen. Ze hebben niemand om tegen te zagen en te klagen over het misschien eerder tegenvallende examen, door iedereen in de steek gelaten. (Gelukkig ben ik er nog). Deze mensen zijn blij dat ze 's avonds na hun dagtaak, moe zijnde, naar Sex and The City kunnen kijken. Ze vergeten even alle ellende die hen die dag is overkomen. Pet af voor dat soort mensen, ik zou het hen niet meteen nadoen!
Heb een beetje medelijden!

Voor de mensen die traag van begrip zijn: Kraftwerk is headliner op I Love Techno 2006. Dat wordt een groots feest met Jonas op de eerste rij. Als hij zijn ticket betaald krijgt, want net als Werchter wordt dit feestje elk jaar duurder ...

3 opmerkingen:

Anoniem zei

ge doet me nog meer medelijden krijgen met mij. arme ik!

Anoniem zei

Veel succes met de examens!

Groetjes



PS. Wij hebben onze examenregeling nog niet gehad, dus dat duurt nog wel een tijdje voor ons, denk ik

Anoniem zei

Ik wist niet dat je al begonnen was! Maar dus bij deze super veel succes; maar ik veronderstel precies al dat het je wel zal lukken xx