14 mei 2006

I can't get enough!

Even een update over de situatie. Ik zie af!

Neen, dat is niet waar. Ik zal pas afzien binnen enkele dagen als de ernst van dit hele gedoe tot mij doordringt. Voorlopig modder ik nog wat aan. Vanaf morgen begint het echte werk. Echt uitgeslapen zal ik alvast niet zijn, goed begin Jonas! Maar kom, ik doe m'n best. Morgen zal ik een hele dag, vermoedelijk toch, wijden aan het vennootschapsboekhouden. Hopelijk dondert en bliksemt het zodat ik langs geen kanten goesting ga hebben om andere nutteloze dingen te gaan doen zoals "in het zonneke zitten" ofzo. Niet dat ik daar last van heb trouwens.

Ik heb er nog altijd zin in hoor!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Waarom was het te verwachten dat je me ging uitlachen met mijn regenverhaal :) ? Stouterd! Maar lief als ik ben, kom ik je toch een leer-opkikker geven. Voel je hem al? Nee? Ja beuh, denk dan aan het feit dat je veeel vroeger vakantie zal hebben als ik! Jaja, en kzie je me al weer uitlachen :p

Anoniem zei

Veel leerplezier -ahum !;-)

Anoniem zei

Very pretty site! Keep working. thnx!
»

Anoniem zei

Nice! Where you get this guestbook? I want the same script.. Awesome content. thankyou.
»

Anoniem zei

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»