08 juni 2006

foebal

Sportende mensen zetten mensen aan om te sporten. Dat was mijn leuze. Aangezien we hier thuis niet over kabeltelevisie beschikken en de rest van de wereld wel zit ik vanaf morgen met een klein probleem. Het WK voetbal begint in Duitsland en als er nu één ding is dat mijn examens geweldig kan verkloten, dan is het dat wel! Goed dan, ik was gered, want geen kabel, en dus geen voetbal.

Maar toen was daar één of andere Franstalige zender genaamd La Deux en deze kwam het roet uit mijn eten halen. Ze zenden dus wel degelijk het voetbal uit, en Jonas is dus geen klein beetje blij. Kijk maar, ik zal even een vreugdedansje doen. Iedereen gezien? Dan kan ik weer gaan zitten, want het is geen zicht.

Om dus terug te komen op mijn leuze. Daar komt dus al niets meer van in huis. Mijn plan was om meer te gaan fitnessen en daar dan naar het voetbal te kijken, maar dat is nu dus totaal niet meer nodig. Ik ga compleet uit conditie geraken, en zo vet worden als een varken. Gewoon enkel en alleen al door dat voetbal. Ik haat het!

Morgen allen op post he, 18.00, eerste wedstrijd! (ik ken mensen die daar in het stadion gaan zitten, hoe cool ben ik wel niet?)

Morgen blog ik over vandaag, daar ben ik nu te moe voor! Ik kan alvast zeggen dat het deels goed gegaan is, maar deels ook het tegengesteld van goed!

Geen opmerkingen: