02 juni 2006

Poor You again ...

Genoeg gelachen met de rest. Laten we nog eens vertellen over de afgelopen dagen. Deze waren eigenlijk te relaxed en te rustig. 7 dagen krijgen voor een examen is eigenlijk te veel. Er is geen druk en Jonas heeft 'te veel tijd'. Eindelijk komt die druk dan toch een beetje naar boven sinds vandaag en kan ik met enige trots zeggen dat ik toch al een bergje werk verricht heb vandaag. Niet dat ik de vorige dagen niet gewerkt heb, maar dat was dan voor andere leuke vakken zoals Statistiek en Duits.

Wiskunde is niet leuk, neem dat maar van mij aan. 2 dikke boeken vol rare formules waar ik de helft niet van snap. De andere helft snap ik wel, maar daar zie ik het nut nog niet van in. Iemand die er meer van snapt dan ik? Ik ben wel trots op mezelf. Ik weet nu perfect hoe ik een glaasje champagne perfect voor de helft kan vullen. Helemaal geleerd dankzij onze docent van Wiskunde. De rest van al de zever kan je zelf terugvinden in de boeken die we hebben voor Wiskunde, maar het zijn niet bepaald aanraders.

Vervelen de studenten zich tijdens hun pauzes? Het begint er sterk op te lijken. Gisteren verschoot ik mij een ongeluk toen ik mijn Nedstat teller nog eens bekeek. Nooit tevoren kreeg ik zoveel bezoekers over de vloer. Niet dat ik het erg vind hoor, integendeel, een beetje belangstelling voor mijn schrijfsels kan nooit kwaad. Het is altijd leuker als je weet dat iemand ook effectief leest wat je neertypt. Wie bezorgt me trouwens inspiratie voor morgen? Ik weet even niet wat schrijven ...

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Soms heb ik ook het gevoel dat ik hier maar zit te schrijven voor de muren, tot op 27 mei, toen ik mijn hoogste aantal bezoekers bereikt heb, 96 :-)
Ik denk dat ik toch wel voor 10 pageviews per dag tel hoor vanaf nu, dus hou die teller in de gaten ;-)
Groetjes, blokkende Assepoes

Anoniem zei

Mmmh duits, statistiek, wiskunde..? van kwaad naar erger!
Inspiratie nodig? Eeuhm...Vertel een jonas-geheim. Of nee een leuke werchter annekdote. 10 jaar moet genoeg zijn om er eentje uit te vissen, toch?

Anoniem zei

Mmmh duits, statistiek, wiskunde..? van kwaad naar erger!
Inspiratie nodig? Eeuhm...Vertel een jonas-geheim. Of nee een leuke werchter annekdote. 10 jaar moet genoeg zijn om er eentje uit te vissen, toch?

Anoniem zei

Ps, thanks voor de link back! Wie weet trakteer ik je wel met een pintje in de FUSE als ik je tegenkom, kheb je gezicht toch al gezien op je flickr-fotopagina ;-)
Groetjes!

Anoniem zei

Allé jones, dat kan je niet menen...10 jaar werchter, en geen enkele opmerkelijke gebeurtenis? Geloof ik niets van :). Wat was trouwens je beste jaar tot nu toe dan? Ik ga voor de 4de keer dit jaar. Jaja begonnen in 2003.

Vb van een zinnetje :) euhm Altijd Onder Oude Voeten Blazen