26 januari 2007

Fotostokje

Ik heb een stokje tegen mijn smoelwerk gekregen van Lime. Als ik me niet vergis betreft het hier een zelfportret van de blogger in kwestie. Probleem: even geen fototoestel ter beschikking. U zal dus nog even moeten wachten. In afwachting kunnen de nieuwsgierige mensen hier al eens klikken. Hier staan de foto's die in de rechterkolom bovenaan al wel eens passeren. In feite is dat gewoon een getunede Flickr-badge.

Ondertussen allemaal hoek 3 en plafond van mijn kamer al gezien? Kijk eens aan, zo opgeruimd. Ik zou beter kuisvrouw worden denk ik. Ik heb echt talent. Na de examens krijgt u het totaalconcept te zien. Dat wordt pas spannend!

Budgetteren lijkt te gaan lukken. Ik heb praktisch alle oefeningen gemaakt en ga straks nog eens in het boek bladeren. Dan zijn we er morgen ook helemaal vanaf. Blij dat we gaan zijn!

1 opmerking:

Anoniem zei

tetjes hihi