29 januari 2007

Kijk eens hoe mooi ik lach

Belofte maakt schuld zeker. Trek eens een foto op een wel heel onverwacht moment. Nuja, onmogelijke opdracht uiteraard. Ik had mezelf volledig door en probeerde om niet al te fake te gaan lachen naar de lens van dienst. Al bij al nog redelijk gelukt, maar het kan altijd beter. Zo zijn we wel. Aangezien het een stokje is, moet ik het nu doorgeven. Aangezien ik een smeerlapke ben, geef ik het door aan U! (Ha, nu moet iedereen dit dit leest het stokje aannemen ...)

Voor de rest : Boring hier

5 opmerkingen:

Anoniem zei

euhm, thanks but no thanks!
:-)

Zofie zei

kan hem niet zien :(

Jonas zei

Ik zie hem wel, zijn er anderen die hem ook niet zien? :-p

Anoniem zei

Onverwachts - een onmogelijke opdracht, indeed. Maar die niet fake lach is goed gelukt (y) (dus ja, ik zie de foto klaar en duidelijk :))

En voor die doorgeefvalkuil sluit ik mij aan bij Beate , gna gna ! :p

Anoniem zei

dan heb ik hier toevallig niet gelezen denk ik.. :p