21 januari 2007

Nog 12 keer slapen, lalalala ...

Later als ik groot ben, dan ga ik teksten schrijven voor Witse. Elke keer weer sta ik ervan versteld hoe voorspelbaar dit éénprogramma is. Deze keer was het de zwerver die luide lachsalvo's losweekte bij het gezin Goessaert, te Schiplaken, Vlaams Brabant, België.

De zwerver had een zak bij en hulpje Sam wou weten wat daar in zat. Wat is dan het eerste dat er in u opkomt? Juist ja: "hebt ge daar een huiszoekingsbevel voor?". En inderdaad, die zin kwam er letterlijk uit. Tien keer grappiger dan Geert Hoste en Raf Coppens samen. (En dan vergeet ik Gunter Malloot -woordspeling- nog). Spijtig dat het volgende week de laatste aflevering is. We zullen het dan moeten doen met 'In De Gloria'. Nog zoiets voorspelbaars. Al heeft dat eerder te maken met het feit dat ik alle afleveringen al ontelbaar veel keer gezien heb ...

9 opmerkingen:

Anoniem zei

hmmm...
1. Jij bent al groot en het is al later
2. Witse is op een héél laag niveau ;)
3. In mijn laatavondaflevering van CSI ging het ook over de zwervers! (maar dan de zwervers onder de blug in Las Vegas) en een anorexiamodel die daar gevonden was =)

Anoniem zei

Witse heb ik ook al opgegeven ze...
Maar als je tegenwoordig echt plat wil gaan van het lachen met een programma moet je 'Emma' kijken! Alle respect voor de jonge garde, maar het is wel waar wat in die lezersbrieven allerhande staat; het acteerniveau laat het soms eens afweten. Zeker letten op die dikkere Turk (de vriend van de man van Birsen ofzoiet, ja ik ben een fan!), man hoe die kerel zijn zinnen uitspreekt dat is nu eens respect...
Opgepast! Bij de bijhorende muziek kan je kiezen tussen in tranen uitbarsten of plat gaan...

Anoniem zei

@ jonas en f: hebben jullie tijd om tv te kijken tijdens examens??
*zucht* ik ben jaloers. :)

Zofie zei

vanaf 4febr is het weer van flikken (en nog altijd zonder joke devynck *snif*)

Anoniem zei

man man... nu weet ge ten minste wat vragen als iemand ne keer in uwe zak wilt komen kijken!
Zonder witse waren we verloren, geef het maar toe!

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

hmm, je mist nog drie labels zie ik,

Hifi, Electro, Multimedia... (hihi slechte mop)

Anoniem zei

hmm, je mist nog drie labels zie ik,

Hifi, Electro, Multimedia... (hihi slechte mop)

Anoniem zei

dag heb ik nogthans slechts 1x getypt ;)