03 februari 2007

Gerechtigheid!

Ehsal heeft dan toch de examencijfers vrijgegeven. 3 Dagen te vroeg, maar u heeft het verhaal ongetwijfeld wel al gelezen en gehoord (en eens goed gelachen). Ik kreeg bijna een hartaanval toen ik mijn punten zag. Hartaanval in de positieve zin van het woord (zoek daar maar eens iets positiefs in, maar soit ...). Van Fiscaal Beleid wist ik dat een tien halen zowat onmogelijk zou zijn. Bij Statistiek staat het enige cijfer waar ik echt teleurgesteld over ben. Ik had toch gedacht veel meer punten te halen op dat vak. Ik had dat dan ook heel luid zitten roepen enzo.

Opleidingsonderdeel Cijfer
Personeelsbeleid 10
Sales management 14
Macro-economie A 11
Fiscaal beleid 6
Marketingbeleid 11
Engels III
13
Statististiek II-A 9
Budgetteren 14



Ondertussen geniet ik nog van de laatste dagen vakantie ... Met de nadruk op genieten

6 opmerkingen:

Anoniem zei

whah, zo goed voor budgetteren! Mijn Prins heeft voor dat vak helaas minder geluk: 7/20. Voor de rest is hij er wel mooi door. Awel Jonas, dat ziet er ook mooi uit hé! Proficiat!

Anoniem zei

Awel, gij en eikebah waren een beetje mijn bron ... :)

Anoniem zei

Proficiat, en geniet er nog maar van.
Ik geniet ondertussen van mijn eerste dagen vakantie met de nadruk op eerste dagen :-p

Anoniem zei

Dikke proficiat!!

"Gij zijt een flinke", zou mijn oma zeggen ;)

Anoniem zei

proficiat!

Anoniem zei

Way to go Jones! Proficiat