01 februari 2007

Peace, Love and Death Metal

Gisteren kwam Lime op het lumineuze idee om een petitie te starten. Voor meer info, klik op de banner bovenaan deze pagina. Als zeer trouwe fan van Eikebah, moest ik natuurlijk mijn naam op de lijst zetten. Waar wacht u nog op?

Gisteren mijn eerste concertje van het jaar meegepikt. Eagles Of Death Metal in de AB in Brussel. Hoe fenomenaal goed kan zo'n concert zijn. Het was heerlijk! De zanger van de groep, een stoer uitziende man, inclusief coole zonnebril en grote snor, fakete zowaar perfect dat hij onder de indruk was. Al begon ik het tegen het einde zelf ook wel te geloven. Het was super en hij bleef het maar herhalen. Pure Rock, anderhalf uur lang. Tussendoor een beetje lachen met Boysbands, althans dat meende ik toch te ontdekken in hun moves. Zo stonden ze constant hun haar te kammen (inclusief snor) en die armbewegingen hadden ook wel iets verwijfd. U hoort het al, het concertjaar werd goed ingezet!

Op naar het volgende: Kasabian, uiteraard ook in de AB!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

En dan zijt ge zijn sexy bloot bovenlijf nog vergeten!

Anoniem zei

gni gni
Valt hier iemand op de mannetjes?

Anoniem zei

ironie bestaat ook nog weet je :)