06 februari 2007

Running Rolls rolt ze goed

Runnings Rolls wordt gerund door geweldig slimme managers. Dat beweren we toch van onszelf. Ecoman is van start gegaan en we kunnen tot nu toe nog steeds fier zijn op ons resultaat. Na twee boekjaren staan we nog mooi positief met twee keer winst. Hopelijk komt daar morgen nog een beetje heel veel winst bij. Wij zijn stiekem van plan heel veel te verkopen, en zo heel veel winst te maken. Nuja, we zien wel, ik kan haast niet wachten om morgen het verdict te horen.

Het is allemaal wel een beetje vermoeiend. Er komt nogal veel denkwerk bij kijken en het is allemaal niet zo gemakkelijk als het wel kan lijken. Maar we gaan ervoor, en zullen niet rusten vooraleer onze concurrentie figuurlijk in het zand bijt. Er zijn nog twee ronden te gaan. Daarna hebben we een dagje vrij om onze presentaties voor te bereiden, klinkt goed he. Al ben ik niet echt een presentatiemens. De zenuwen bekruipen me nu al, als ik er nog maar aan denk.

De bon voor de overige 10 films van de "De Morgen Filmcollectie" is toegekomen, Jonas blij!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Mijn goed, twee boekjaren op twee dagen. Jullie aan nogal aan een tempo verder! :)

Anoniem zei

Mijn god dus... ipv mijn goed *slaag zichzelf voor het hoofd* euhm. *op het hoofd* whatever!