26 maart 2007

Brood rijst ook!

Tijd, meer tijd! Meer heb ik niet nodig. De laatste weken lijkt het alsof de tijd dubbel zo snel voorbijtikt. Dat kan maar één ding betekenen: Jonas amuseert zich alsof zijn leven ervan af hangt. En jawel hoor, dat is ook zo. De laatste weken ben ik nog geen enkele dag thuis geweest, waarmee ik bedoel dat ik altijd wel iets te doen heb. Het lijkt wel alsof ik er niet over kan zwijgen. Terwijl ik dit hier schrijf heb ik het gevoel dat het ondertussen de tiende keer is dat ik hierover blog. Straks ga ik nog door het leven als "Jonas the boring blogger, die maar bleef over hetzelfde bloggen"

Ik kan bijvoorbeeld wel gaan vertellen dat ik zaterdag vertrek voor een weekje Lissabon. Even tot rust komen (al zal ik ook wel één cursus meenemen, you never know dat we ingesneeuwd geraken enzo). Tot en met Paasmaandag zo blijkt, de dag nadien mogen we er al meteen weer invliegen. De zomervakantie zie ik naar alle waarschijnlijkheid aan mijn neus voorbijvliegen. De tickets liggen klaar, maar de annulatieverzekering ook. Ik moet al verdomd veel geluk hebben, willen ze mijn tweede zit (sowieso 1 vak) net zetten op het moment dat we weer thuis zijn. We gaan namelijk altijd in augustus op vakantie, en dat valt nogal samen met die tweede zit, redelijk spijtig. Waarom mijn lieftallige ouders altijd in augustus op vakantie willen, geen idee, maar den deze kan dan sowieso niet mee ...

Maar er is natuurlijk ook nog die andere vakantie. Anneke en ik willen er ook nog eens op uit trekken. Het enige probleem is nog waar en wanneer. Er valt zoveel te bezoeken op deze wereldbol, al zouden we het wel niet al te ver gaan zoeken, voor die eerste keer ... Ideetjes zijn altijd welkom!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Met Anneke op vakantie? Huiswijven! :D (sorry, can't help it)

Anoniem zei

Joenge joenge @ Lies

En ook een beetje @ de titel... :P

Anoniem zei

plopsaland!!

Anoniem zei

Ik kan Harelbeke aanraden. Harelbeke is niet meteen mijn geboortestad, dat was Courtrai aan de Leie. Maar in Harelbeke ben ik wel opgegroeid.
Harelbeke stond bekend voor z'n vlasindustrie. Heel interessant allemaal als vlas u interesseert. Mij interesseert vlas geen reet. Harelbeke is ook wereldbekend voor z'n componisten. Pakt Peter Benoît. Etc.

Nu moet ik gaan slapen.

Wiebel en mieps,
GDB