27 maart 2007

De familie der bloggers: een stokje

Ik heb vanuit twee richtingen zijnde Zofie en Mozal een stokje toegeworpen gekregen. Laten we daar eens snel werk van maken.

Welke bloggers ken jij in levende lijve en hoe is jullie relatie?

Het zijn er niet zoveel eigenlijk. Uiteraard ken ik Eikebah (echt waar!). Onze relatie is geweldig. Tot zover die privé-informatie. Voor de rest zijn er nog Lies en Kaat als in "als we naar de film van Politika gaan" en "zit zowaar in mijn klas". Meer zijn het er eigenlijk niet, ook al blog ik al eeuwen enzo. Als ik mensen vergeet, dan bied ik meteen mijn excuses aan enzo. Ik weet dat Tim ooit eens 2 zinnen geblogd heeft en nog steeds zijn belofte moet nakomen om nog eens te bloggen ... maar dat telt allemaal niet meer zeker? Ohja, Frederik ken ik ook nog!

Welke bloggers heb je in levende lijve ontmoet door de blogs?
Echt door de blogs Anneke uiteraard (op mijn eerste privé-blogmeeting) en voor de rest de mensen die aanwezig waren op de Bwards vorige vrijdag. Al kan je dat niet echt ontmoeten noemen, eerder "begluren" en "onwennig staan wezen". Ik vond het nog wel leuk genoeg om volgende keer opnieuw te doen. Volgende keer leggen we daar misschien veel meer contacten. Eigenlijk zou de vraag: "Wie zou je nog willen ontmoeten uit blogland?" er ook nog bij mogen staan. Ik stel dan ook voor dat we volgend jaar allemaal massaal naar de Bwards trekken, everybody meets everybody! Kweniehoegezellig!

Ik geef dit stokje door aan Lime en Coudie

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat kan wel eens kloppen, als ik aan het spurten was (of iets dat er op leek) althans. Trein, bus, openbaar vervoer, het is vermoeiend!Bij deze al de excuses dat ik jou in de rapte niet gespot heb...x x

Anoniem zei

Yey! Een stokje! Net wat ik nodig had in deze tijden waarin ik stiekem iets minder inspiratie had.

Ik verdenk je er wel van om het stokje aan mij door te geven zodat je van mijn jongensgezeur af bent ;)

Anoniem zei

Niet genoeg aandacht gekregen op de Bwards? :P

Anoniem zei

Zie ik het goed, er ligt een stokje voor me klaar (*raapt het op*). Ik ga me daar straks eens op uitleven! Eén iets kan ik je al verklappen, een fantastisch lief heb ik er (nog) niet aan overgehouden ;-)