24 maart 2007

Bwards 2006 LIVE Bis

Ik heb al even rondgesnuffeld in de blogosfeer en iedereen blogt vandaag over de Bwards van 2006, gisteren in Het Paleis in Antwerpen. Hoe zou dat nu toch komen? Nuja, ik was er uiteraard ook, met Anneke (Reeds 5 maand heel gelukkig samen vandaag!) aan m'n zijde.

Voor één keer was het toegestaan om iedereen te begluren op een manier dat het echt opviel. Iedereen kreeg een badge met daarop de naam van zijn/haar blog. Niet echt heel groot geschreven, dus ja, dan gaat een mens al eens heel opvallend gluren. Er werd wat afgegluurd, maar echt veel volk kende ik daar niet. De tijd is dus gekomen om eens wat nieuwe blogjes te ontdekken. Ik ben er alvast mee begonnen en ik ga mijn werk hebben.

De avond werd opgevuld met een hele hoop acts. Af en toe een beetje chaotisch, en niet altijd even pechloos, maar het was zeker de moeite waard. Hoed af voor de organisatie die zorgde voor het avondvullende programma. En ook voor de prijzen waar ze mee smeten, je zou voor minder gaan bloggen. Ik kan misschien beginnen met een promocampagne, dat ik tegen volgend jaar wereldberoemd ben en handtekeningen mag uitdelen aan al mijn fans.

We zagen een zanger, een stand-up comedian, zangers, belspeldellen en vooral veel draadloze muizen en webcams de revue passeren. Tegen half twaalf vertrokken we huiswaarts. Nog even mijn dank betuigen aan de uitvinder van het spul genaamd 'GPS'. Zonder dat ding waren we nooit thuisgeraakt denk ik.

Foto's van dit event : Flickr
Foto's waaruit blijkt dat we aanwezig waren : Nummer 1 en Nummer 2

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ok nu geloof ik het ! :p proficiat met jullie 5de maand samen en graag tot een volgend feestje ! :)

Rode Ridder zei

Haha! Ja, die Bwards, hé?