30 april 2007

I'm a Winner!

Het is mooi weer, we zitten tussen twee communiefeesten in en er mag nog maar eens gefeest worden! Als er iets te winnen valt, dan is Jonas er als de kippen bij. Zo was er onlangs "thee" te winnen op Ehsal. Snel snel stuurde ik het antwoord door, al dacht ik wel dat ik reeds veel te laat zou zijn. Je kon je leeftijd in doosjes thee winnen.

Vandaag kreeg ik de verlossende mail, ik heb 9 doosjes thee gewonnen. Ok, ik lijk dan misschien wel iets ouder, maar ik ben dus vanaf heden 9 jaar oud. (Er stond wel nog bij vermeld dat het ging om overschot en "dat ik van geluk mocht spreken".)

Morgen staat communiefeest nummer twee op het programma. Het zal een lange dag worden. In de voormiddag naar Technopolis en in de namiddag naar het Tivoli park, including een etentje. Hopelijk wordt het even leuk als het vorige. Toen Jonas eerst scoorde bij het bowlen, om dan volledig af te gaan. Zo zien ze het graag natuurlijk. Verslagen worden door een twaalfjarige bij het bowlen, moet kunnen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Als '9-jarige' verliezen van een 12-jarige in het bowlen, is geen schande ;-)