25 april 2007

Luisterbezigheden

Via Lime kreeg ik de opdracht om de wereld te vertellen naar wat ik tegenwoordig allemaal luisterde op m'n Ipod. Het zou een geweldig kort berichtje kunnen worden, aangezien ik geen Ipod heb. Gelukkig heb ik vervanging onder de vorm van een soortgelijk spul van Sony (and I love it).

Waar luister ik tegenwoordig naar? Ik heb de laatste tijd al ontelbare keren naar de laatste cd van Switch geluisterd. Ook The Klaxons en The Kaiser Chiefs komen frequent voorbij. Voor de rest wissel ik een beetje af en kijk ik wat er passeert. De laatste cd van Muse bijvoorbeeld. Er staat momenteel niet zo heel veel op, dus zoveel keuze heb ik niet. Al dramatiseer ik de zaken hier wel een beetje, want er staat zeker genoeg op.

Wat me tot een volgend puntje brengt. Ben ik niet ontzettend flink? Het is van 10 maart geleden dat ik nog eens een cd gekocht heb! Binnenkort zal het er nog wel eens van komen, maar het is heel lang geleden dat de tijd tussen twee cd's zo lang was. Ik heb alvast heel veel cd's die op m'n verlanglijstje staan ... Hou me tegen.

Ik geef het stokje door aan de mensen die wel een Ipod hebben, of iets dat er op lijkt.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik wist dat je geen iPOD had. Wou er nog een snedige opmerking over maken, maar heb het gelaten ;)

En jaja, je bent heel erg flink, geen cd's kopen in de media markt.
Wat moet ik wel niet zeggen: ik ben een jààr niet geweest :p

PS. Die CD van Kaiser Chiefs. Richting Florida. NU! ;) ;)