03 mei 2007

Er zat een vijs los

Gisteren gebeurde er iets, ik weet nog steeds niet goed wat, dat er voor zorgde dat mijn bril schots en scheef ging staan. Het was geen zicht. Ik trok hem zo goed mogelijk weer recht met de mededeling aan mezelf dat ik binnenkort eens naar de optieker zou gaan. Vandaag nog niet, wegens geen tijd. 's Middags moest ik echter van gedacht veranderen. Terwijl ik even een dutje deed op een tafel tijdens de middag viel het linkerbeentje er gewoon af. Het vijsje was losgekomen en mijn bril bestond nu uit twee delen. Nu was het nog minder een zicht. Gelukkig zitten er in de Metro nietjes en kon ik zo m'n bril nog gedeeltelijk vasthouden. Na herhaaldelijke tests bleek het niet echt op te vallen. Diegenen die het niet wisten hadden niets door, of waren zo van hun melk dat ze zwegen.

Ik heb hem dus ondertussen toch maar laten maken.

Verder ben ik ook nog mijn prijs gaan halen die ik gewonnen had met de wedstrijd op Ehsal. 9 Doosjes thee met daarin 20 zakjes thee. Voor wie goed kan tellen inderdaad 180 zakjes. Noem het maar een volledige jaarvoorraad, wellicht een verschillende-jaren-voorraad. Alhoewel, als ik naar de vervaldatum kijk, dan begrijp ik al iets beter waarom ze er zo mee smijten, met die doosjes. Nuja een gegeven paard kijkt men niet in de bek en zo'n dingen worden nu eenmaal niet slecht.

Geen opmerkingen: