16 mei 2007

Gedachten ...

Ben ik de enige die die reclamespotjes van op de radio van "Defensie" verstaat als "solliciteren bij De Fancy" en daarom elke keer weer denkt dat het flauwe grappenmakers zijn, die militairen?

Er ligt nu al een hele week een "Dixi-toilet" op z'n kant in onze straat. Waarom dat daar stond, geen idee, waarom die er nu nog altijd zo omvergeblazen (aha, reden!) bij ligt, geen idee. De anarchistische toiletbrigade die langsgeweest is?

Mechelste steenweg, op weg naar Leuven. Het staat daar vol met huisjes waar er meisjes van plezier wonen. Na zo'n huisje, 2 huizen verder staat er een bordje met "Gratis poesjes". Oneerlijke concurrentie?

Kent er iemand pastoor Ceulemans? Dat is namelijk de naam van de nieuwe straat die ze hier aangelegd hebben. Er staat geen enkel huis, er valt niets te zien, ze loopt zelfs dood. Maar toch lopen er constant mensen. Zijn we te nieuwsgierig?

Waarom zijn er zoveel mensen tegen "Björk" en haar kunsten. Haar muziek is toch oh-zo-geweldig, zeker haar eerste twee CD's en nu haar laatste! Hemels! Is dit een provocerende alinea?

Ja, we gaan naar Cirque Du Soleil in een verre toekomst. En ja, ik denk alleen maar aan Gie. Is dat niet lief?

4 opmerkingen:

Anoniem zei

ik vind homogenic de beste van björk, maar ik moet er wel bijzeggen dat ik ze maar in beperkte mate kan beluisteren, een volledige cd lang is een beetje teveel van het goede.

Anoniem zei

Ik het radiospotje vandaag nu al 3 keer mogen aanhoren en ik hoor ook steeds 'De Fancy'. Je bent dus niet de enige ...

Anoniem zei

Ek peisk ok alleen mor an gie. <3

En ook aan hoe slecht Björk wel niet is, gatverdamme. En ik mag dat zeggen. :P

Anoniem zei

I saw de "Björk=Ween" op je Last Fm :p
Maar ik ben het met jou eens, Jonas; Björk is geweldig! Hoe mooi zijn Vespertine en Post wel niet, zeg? Heel mooi, ja :)
En 'Volta' is ook weer (y)².