24 mei 2007

Ik ben de titel van een liedje van die West-Vlaming!

Ik ben veel te moe naar mijn eigen bescheiden goesting. Vermoedelijk is de boosdoener mijn hooikoorts. Het feit dat ik constant zakdoeken misbruik, lijkt er precies voor te zorgen dat ik momenteel echt moeite moet doen om mezelf tegen te houden. Ik zou maar al te graag mijn hoofd op mijn bureau leggen en slapen. Maar dat mag niet, ik heb namelijk voor de nu al 3de keer deze week, een examen. Openbare Financiën, het vak is leuker dan het lijkt. Iedereen die de naam hoort wil zijn eten er schijnbaar langs de verkeerde kant weer laten uitkomen, maar het valt allemaal heel goed mee. Ik heb er zelfs spontaan voor gekozen, jawel, een keuzevak!

De zomer is weer even in het land en dat is goed merkbaar. Daarnet was het 26.9°c op mijn kamer. Niet echt een temperatuur waarbij het leuk leren is. Misschien ook een van de redenen waarom ik me zo moe voel.

Mijn examen woensdag viel trouwens redelijk goed mee. Normaal moet dat zeker een voldoende opleveren. Stiekem ben ik zelfs niet tevreden met een voldoende, maar zou het eerder iets in de richting van een 13 of een 14 mogen zijn voor mij. Nuja, we zien wel, de punten heb ik 1 of 2 dagen voor Werchter. Hopelijk zal dat de sfeer niet beïnvloeden. Al hang ik hier nu wel weer de pessimist uit, want ze kunnen ook veel beter dan verwacht uitdraaien en dan zal dat de sfeer eerder positief beïnvloeden. We zien wel zeker.

En nu zetten we ons terug achter ons boek, want het is er gelukkig maar één, en het is wonderwel zeer goed geformuleerd en van die dingen, dus ik begrijp wat ik lees. Positieve start!

1 opmerking:

Kato zei

[cheerleadmodus aan] Give me a J! Give me an O! Give me a N! Give me an A! Give me a S! JONAS! JONAS! JONAS! Hup! Hup! Hup![cheerleadmodus uit]

Veel succes dus ;)