03 augustus 2007

Dolle pret!

Neen, hij ging er niets van vertellen! Buiten dat het eigenlijk een langgerekte aflevering was, en dat we zeker moesten blijven zitten tot helemaal op het einde. Dan kwam er namelijk nog een grap (iets minder grappig wel!) met persoon X.

Voor zover het nog niet duidelijk zou zijn, mijn broer is gisteren naar de Simpsons-film gaan kijken. Hij wou het niet verpesten voor mij, dus zei hij niets, op 500 kleine details na. Ik ben eens benieuwd hoe hij gaat zijn, die film. De verwachtingen staan hoog gespannen. Volgens mijn broer was hij alvast super, een aanrader als het ware.

Laten we hopen dat we dus morgen niet teleurgesteld terug buitenkomen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik ben al twee keer gegaan. Hij is hilarisch :-)

Anoniem zei

Jealousy! Maar toch wacht ik op de dvd ervan, neh.

Maar hoe was hij nu eigenlijk? :)