28 november 2007

Praag

We trekken er even tussenuit. Anneke en ik zitten vanaf vanavond tot zondagmiddag in Praag. Even gaan checken of het daar zo geweldig is zoals ze overal in de boekjes schrijven. Het zal hier dus heel eventjes stil zijn, maar ik reken op jullie begrip. Net zoals bij de NMBS, daar moeten we ook altijd op begrip rekenen als een trein voor de zoveelste maal vertraging heeft. We wijken af, mijn excuses.

Het feestje dat begint in Praag, zal eindigen in Brussel. Zondagavond gaan we naar de Hives in de AB. Daar mag je uiteraard ook nog een verslagje van verwachten.

1 opmerking:

Anoniem zei

Praag is wondermooi, maar da's misschien ook gewoon omdat het het verst is dat ik ooit geweest ben :)

Maar zeker naar het paleizenplein gaan en naar de karelsbrucht en als 't even kan, niet ver van de karlsbrug is er een discotheek in verschillende verdiepingen met verschillende genres en supergerenomeerd daar, ik heb het helaas niet gebprobeerd en vond het achterafgezien doodzonde ... u ziet maar ;)