01 november 2007

Snowboarden in de Belgische natuur

Oproep: Zijn er vriendelijke mensen die mijn broer de hoogte in willen stemmen op de site van Skikot? Er loopt daar een wedstrijd waar je een "vakantie voor 12 personen kan winnen". Mijn broer (Cédric Goessaert) heeft een filmpje ingestuurd "Snowboarden in de Belgische natuur", hij staat er mee in de top 3! Geweldig natuurlijk, wetende dat er nog maar 2 filmpjes ingestuurd zijn. Maar wat mij betreft is hij wel origineler dan het andere filmpje ("ik plak een sticker op mijn geslachtsorgaan en de mensen zullen we stemmen ...").

Stem hier, u doet mijn broer een geweldig plezier!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ongeloofelijk wat de mensen aanzet tot stemmen, 'ik sta in mn blootje, stem op mij!' LOL
Zie daar niet bepaald originaliteit in mr kom:)

Anoniem zei

Mijn stem heeft hij in ieder geval al!