07 november 2007

Digitalism & J&B

Op 31 augustus schreef ik dit over Digitalism en J&B.

Enkele weken later kreeg ik daar reactie op, ze zouden het allemaal goedmaken. Jonas wou dat nog wel eens zien. Gingen ze mij een cocktail inpakken en opsturen?

Op 7 november komt er een pakketje toe van J&B. Inhoud: Eén fles J&B, een t-shirt van J&B, zes cocktailglazen en een tiental roerstokjes. Om eerlijk te zijn, zoiets had ik nu ook weer niet verwacht. Daarom: een welgemeende "Danku" voor J&B (en dat veel mensen dit lezen en zo zien dat J&B iets doet om z'n potentieel publiek te plezieren. En hoeveel keer moet ik J&B nog vermelden vooraleer ze me nog zo'n pakket opsturen?)

Nu is er slechts één probleem: Ik drink dat helemaal niet ...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Jonas, gaat ge eigenlijk naar I Love Techno dit jaar? x

Jonas zei

Ik zal er uiteraard morgen weer bijzijn ja :-)